torsdag 8 oktober 2009

Vecka 5+1

Jag har väl aldrig varit så glad över att brösten ömmar, och man får inte ut ett endaste dugg när man försöker göra tvåa på toan. Hur livet kan förändras så snabbt.

Har tenta imorgon, och jag kan inte allt. Långt ifrån. Utifrån omständigheterna, om att bli omkullkastad med graviditetsbesked så ska jag göra så gott jag kan. För jag erkänner, att beskedet börjar smälta in, jag börjar förstå. Det är väldigt svårt att koncentrera sig på en tenta.
Men det är inte värre med en omtenta.

Dessa favoríter som inköptes förra jul i USA är dem goaste just nu.

2 kommentarer:

  1. Jag kan tänka mig att det finns viktigare saker att tänka på nu än tentor ;-)
    Härligt med ömmande bröst!

    Förresten vilka snygga skor!

    SvaraRadera
  2. Mmm, vad underbart att läsa om lite lycka som omväxling. Är så glad för er skull!!!

    Jag riktigt njuter! :)

    Lycka till på tentan!
    KRAM

    SvaraRadera