måndag 12 oktober 2009

Vecka 5+5

Vi är jättegravida, iallafall enligt graviditetstestet. Japp, hittade ett till test i badrummet som jag använde i morse. Och sträcket blev mycket starkare än första. Jag håller mina tummar att vi får se hjärtat picka om 8 dagar och under tiden tränger jag undan alla negativa tankar.

För varför älta något som ännu inte finns........

Visar några bilder på en lägenhet som just för tillfället ägs av min svåger och hans fru. Den är till salu då dem har hittat sitt drömhus...

3 kommentarer:

  1. Vilken fräsch lägenhet..

    Jag ville egentligen bara säga att jag håller alla min tummar för att det ska finnas ett litet pickande hjärta på skärmen om 8 dagar! Och det tror jag att det kommer göra, det är er tur att få ett syskon till er skrutta!

    Ha en skön dag!
    Kramar Sara

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg lägenhet, kommer nog att gå snabbt för dem att bli av med den :-)

    Härligt att plusset blir starkare :-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, testa testa testa! Helst flera gånger om dagen. Det ska jag också göra NÄR det blir min tur =)

    Mycket fin lägenhet. Blir verkligen inspirerad att börja renovera i vårt nya hus dit vi flyttar om en månad :)

    Kram

    SvaraRadera