söndag 22 november 2009

Fick dessa av farmor idag, som sattes upp i mörkret
(det är stjärnor, ser lite konstigt ut på bilden)......



Vår dag bestod av att åka hämta skruttan hos mormor och morfar. Skruttans kusiner har även dem varit hos mormor och morfar hela helgen, så vi mötte upp syrran med sambo, så det blev lite fika och mycket dösnack.

När vi var hemkomna knackade farmor på dörren, fika igen. Efter det provade jag mitt nya smink från i.d. Mineralmake-up. Var först mycket skeptisk, men är helt underbart. Huden blir så jämt och fin. Före sommaren blev jag rekomenderad av min bästis, men tyckte det var lite dyrt. Fick sen presentkort på Kicks när jag fyllde 30 år. Såg även att Evelina med bloggen http://happilyeverafter.se/ använde sig av det. Så jag passade på.....annars har jag använt mig av Kanebo som jag varit kanonnöjd med. Men ville prova något nytt efter 8 år.

Efter det har det inte blivit mycket. Ska iväg på yoga lite senare, efter det blir det nog middag. Igår satt jag och räkna ut hur mycket vi lagt ner på att få barn, det är inte billigt om man har problem med fertiliteten:) Tänkte visa senare, när jag är upplagd.


Mitt nya smink jag tänkte prova....

3 kommentarer:

  1. Usch det är verkligen mycket pengar man har lagt ner, när tv4 frågade oss så var det bara att börja räkna, tidigare så har man inte riktigt velat göra det och vi slutade på kring 65000 kr.. Efter jul tillkommer minst 10000 kr...

    SvaraRadera
  2. Id is the shit! ;) Här används bara det och så 38 grader från Kanebo på fransarna. Id håller dessutom väldigt länge så det blir inte så kostsamt i längden. Bra val!

    SvaraRadera
  3. Du får skriva en full utvärdering av sminket sen. Jag är jättenyfiken på om det är så bra som alla säger. Men första intrycket verkar ju lovande =)

    Är själv sugen på att skaffa mig lite 'bättre' smink.

    Stjärnorna i fönstret är förresten jättefina! ;)
    KRAM

    SvaraRadera