lördag 21 november 2009

Myskväll och barnfria


En tidig julklapp från "bossen"....


Vilken dag det var igår, blev inte alls som jag hade tänkt mig. Det var inte roligt att slåss bland alla julklappshandlande individer. Jag hage migrän och var bara allmänt irriterad. Jag hittade inte alla julklappar och fick bara ångest. Jag kan bli lite stressad över sånt, när jag har tänkt en sak och det blir inte riktigt så, vet inte om det har med min kontrollgen eller inte.


Idag jobbade jag i den söta butiken där jag bor, och det är SÅ roligt att få träffa folk och snacka lite. Fick av "bossen" som är vän och granne till mig den underbara julsprayen från Maison Belle. Helt underbar, rekomenderar den varmt!

Nu ska jag steka min favoriträtt som är pannkakor, vispa grädde och öppna blåbärssyltsburken. Ta med makens middag som består av revbenspjäll, krypa upp bredvid honom och titta på film samtidigt som brasan sprakar och värmer. Vi är barnfria och vi ska njuta av en kväll där vi bara behöver tänka på oss själva.

Film och......


brasa......

3 kommentarer:

  1. När ska vi komma;o) Pannkakor med grädde och blåbärssylt låter inte helt fel, hihi.

    Vilken otroligt mysig kväll ni kommer ha, brasan och en film är otroliga mysfaktorer:o)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll!
    Ska också snart krypa upp i soffan brevid gubben och sen nån bra film och äta lite godis ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det låter som en toppenmysig kväll! Lät inte helt fel med pannkakor och blåbärssylt, mums!

    Kram!

    SvaraRadera