torsdag 19 november 2009

Nystädat

Nu är det nystädat här hemma, det är så skönt när krafterna börjar komma tillbaka. Vill liksom bara skrika ut av lycka......när jag stod där och putsade spegeln på toan, kom tankarna att "undra när jag faller igen". Vi som har fått missfall, har fått erfara att så är det, ena dagen är man glad och känner sig som världens starkaste för att sedan dagen efter ligga i fosterställning i sängen och önska att man inte fanns. Så är det upp och ner innan allt stabiliseras.

Är snart klart med tentan, mamma min har fått läsa igenom den, tänkte även be mannen min. Vill ha all feedback man kan få. Målet är att få iväg den idag, så jag kan storshopa julklappar imorgon. Jippi!!

I måndags var jag och skruttan iväg, för hon önskar sig ta hål i öronen. Så fick det bli, grannen fick en lillebror och vår skrutta får ta hål i öronen, måste kompensera på något sätt:). Vi träffade upp min mellansyrra och hennes två söta ungar som är 2 och 5 år.


Skruttan med sina rosa örhängen....

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att uppsatsen är klar!
    Mysigt att få ta hål i öronen, minns hur stolt jag var när jag fick ta det ;-)

    Tack för din kommentar ang klippet!

    SvaraRadera
  2. Söta små örhängen. Minns när jag tog hål i öronen när jag var liten. Jösses va stolt jag var:o)

    Ha en fin helg, hoppas det blev många fina julklappar idag.

    Kram!!

    SvaraRadera