onsdag 18 november 2009

Tentadags

Mina dagar består just nu att skriva hemtenta gällande metod inom Kriminologi. Det är roligt och för en gång skull har jag koll:)


Jag har bra dagar nu, är glad för det och lever för det i stunden. Försöker att inte tänka så mycket på när jag faller igen för det vet jag kommer ske, men när vet man aldrig. Men inte nu, för nu lever jag i det positiva och jag behöver hämta kraft därifrån för att orka fler fallgropar.


På fredag ska tentan lämnas in, och jag hoppas att jag har en bra dag för jag skulle så gärna vilja åka iväg i lugn och ro, helt själv och bara gå i affärer och köpa julklappar och bara strosa. Det blir en lugn jul när det gäller julklappar, det är skönt att inte behöva tokhandla för att alla ska kunna få sina julklappar. I år ska vi satsa på julmaten istället...mumsigt.

Nu måste jag återgå till plugget, så tentan hinner bli klar!



Våra julstjärnor i vardagsrummet.
Nu är det snart bara 2 veckor kvar....längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar